maandag 21 januari 2008

Liedjes zingen met instrumenten

Ik ging met de kinderen liedjes zingen met instrumenten er bij.
Ik heb dit gedaan met de oudste kinderen en ik heb ze toen allemaal een instrument geven en ze eerst laten zien hoe ze het moeten gebruiken toen ze dat door hadden ben ik er een liedje bij gaan zingen zo als visje visje in het water.
Dit heb ik een paar keer herhaalt zodat ze het allemaal goed door hadden wat de bedoeling was, later hebben zo ook nog van instrumenten geruild.
Ze vonden het allemaal erg leuk, sommige kinderen vonden het een beetje eng en andere deden direct al heel leuk mee.
Later ging een kindje staan en liep weg, ik wist niet zo goed wat ik hier mee moest doen.
Ik heb toen nog 2 keer een liedje gezongen en ben toen met de kinderen gaan opruimen.
Mijn begeleidster zei wel dat ik dan iets moet doen om dat kindje wat weg liep weer te motiveren.
Maar verder was het wel goed gegaan en vonden de kinderen het erg leuk om dat te doen met de instrumenten.

Geen opmerkingen: