maandag 21 januari 2008

De overdracht

Ik vind het wel eng om de overdracht te doen en heb hier nog steeds wel moeite mee.
Ik weet altijd wel wat het kindje heeft gedaan maar, soms vraag ik dat dan nog wel een keer voor de zekerheid aan mijn begeleidster, ik had dit wel aan gegeven dat ik het eng vond, maar ze zei dat het niet erg is als ik het navraag, ze zegt dat zei het ook wel is vraagt dat ze het ook niet altijd van elk kind weet.
Ik doe dit al wel meer maar blijf het wel eng vinden om dit te doen.

2 opmerkingen:

Kim uit het Broek zei

Hee Melanie!

ik vond dit eerst ook wel moeilijk, want ik moet er dan op afstappen en ik ben bang dat ze dan toch liever naar de andere leidsters gaan maar het gaat nu toch al wel beter dan het begin. komt bij jou vast ook nog wel.

''kinderopvang'' zei

Hai Melanie,

Sorry dat dit eerste berichtje zolang heeft geduurd. Wij zijn aan jou gekoppeld (Hilde & Kitty).
Wij zitten nu in het derde een laatste jaar klas 6sp3a. Wij vonden overdracht doen in het begin ook eng, maar naar een tijdje gaat het vanzelf. Wij vinden het nu al heel normaal om te doen. TIP: Jen kunt ook voor jezelf dingen van kinderen opschrijven zodat je een soort spiekbriefje hebt.

groetjes ons,