maandag 21 januari 2008

Helaas

Ik heb helaas mijn stage niet gehaalt, dus ik begin straks in februari opnieuw, en doe na de vakantie de theorie, ik loop nou nog wel met de rest van mijn klas mee maar ga dan in februari naar een andere klas omdat ik dus weer stage ga lopen voor 20 weken.
Ik weet nog niet wat mijn stage is, dat hoor ik binnenkort en ben oko erg benieuwd welke stage ik krijg en hoe het daar is.
Ik vind het wel jammer dat ik me stage niet heb gehaalt, ik heb het daar verder wel leuk gehad, maar soms ook minder leuk. Toch zal ik deze stage niet vergeten.

2 opmerkingen:

Dhania zei

hoi,
balen dat je het niet gehaald heb.. ik wens je heel veel succes bij je volgende stage!!
groetjes

Antoinette Engbers zei

Ja, heel jammer. Je geeft niet aan waar het aan heeft gelegen dat je de BPV niet hebt gehaald. Nou kan ik me dat wel voorstellen. Dat is ook wel lastig op een openbaar weblog. Ik hoop voor jou dat je iets kunt doen met je leerdoelen en dat het de volgende keer beter gaat.