dinsdag 16 oktober 2007

Toch gedaan!

Ik had al een keer iets geschreven over dat ik het eng vond om
een kindje in een hangmatje te leggen.
De reaties die ik daar op kreeg en mij tips gaven over dat ik
het gewoon moest proberen heeft mij wel geholpen.
Ik heb het toch geprobeert:D
Ik heb heel voorzichtig het kindje er in gelegt en omdat het
kindje een beetje laag lag heb ik hem wat hoger gelegt.
toen het dekentje over gedaan en het kindje kon lekker gaan slapen.
Toch vond ik het wel een beetje eng omdat dat hangmatje zo beweegt.
Maar gelukkig is het allemaal goed gegaan en durf ik het nou wel.

4 opmerkingen:

Antoinette Engbers zei

En .... de volgende keer is het al minder eng!

Mirthe zei

Hey Melanie..
Ja ik ben aan jou gekoppeld, sorry voor mijn late reactie maar ik snapte er nog niet veel van, het gaat nu wat beter haha..kijk maar eens op mijn weblog!
leuk al je berichtjes!
ik ga nog even rondkijken..
groetjes

siham zei

Hey halootjes

Ja, Ik had toch gezegd dat je het gewoon vaker moet doen dan word het van zelf ook minder eng en raak je er handiger in. Nou meid nog heel veel succes op je stage en zet hem op.

Groetjes Siham

Lian ter Borg zei

gelukkig dat het is gelukt!
en ja hoe vaker je er een kindje in legt hoe makkelijker het gaat. ik had er in het begin ook wel een beetje moeite mee maar nu je het elke keer gebruikt gaat het meer vanzelf.
groetjes Lian